Wednesday, October 10, 2012

Rezeki

Salam,

Hai dah lamer rasenye saya tidak mengaktifkan diri dalam alam perblogan. Rindu sangat masa mula-mula dulu aktif berblog sjak 2 menjak ni jer dh slow n trus hilang entah kemana sampaikan password pun xngat seolah-olah di bawa arus.hihi  merepek jap ntah aper-aper aku ni.maap ek kawang-kawang

Baru-baru ni terhasillah satu semangat yang bleh memberi keuntungan kalau diusahakan berterusan dan stakat ni berjaya sudah dan telah di pasarkan di kedai-kedai terpilih. Mana-mana kedai yg belum terpilih lagi maap la ek nanti saya pilih awak yer. Nilah dia hasil usaha gigih saya minggu lepas walaupun anak tido baru boleh mulakan aktiviti ni tapi seronok sangat sebab si suami pun menyokong malah memberikan idea-idea yang boleh kira bernas jugak la (nanti kata tak bernas kecik plak hati walaupun dah tahu saiz badan tidak kecik) hihihi jangan marah ek wahai suamiku yang kiut. Ambik ati balik hihi

Ni jugak hasil usaha aku cuma posisi jer len..kehkeh nak jugak tuh
Nilah hasil usaha aku..

Untuk pengetahuan kawang-kawang sumer yang bulat tu aku jual dengan harga RM2 dan yang empat segi plak aku buh RM2.50 sebab yang petak tu icing mahal kit.kuang kuang alasan yang tak bleh diterima oleh para pembeli di luar. Lantak korang la nak terima ke tak yang pasti kedai-kedai yang terpilih tu aku letak sudah sold out cuma tunggu replace order jer lagi ek. Jangan jeles, ayat keji skit dekat kawang-kawang seantero aku ciksu,meksu n miju.

Sekang aku telah mengupah designer utk wat kerja-kerja labelling contact person(dirahsiakan penama). Adui cakap omputih jap aku ni. Saper-saper yang nak guna khidmat kawang-kawang aku ni mesti mintak permission aku dulu sebabnya nanti korang suh kerja aku plak di abaikan walaupun upah yang aku beri tidak seberapa sangat sebabnya belum disenaraikan di bskl.

Pesanan pada kawang-kawang opis or jiran-jiran aku seantero kalau nampak coklat lolipop ni beli la ek untuk anak korang rugi tak cuba. Sedap ker? sedangkan coklat je pun cuma aku upgrade buh icing image gambo animasi kegemaran kanak-kanak masa kini jer (tu teknik nak syko dak-dak jer hihi) pada mak bapak anok-anok yang menggemari animasi ni beli banyak-banyak tau. Wat ayat keji skit

No comments:

Post a Comment