Sunday, October 14, 2012

Hai bila nak habis nih....

Tu dia ubat yang perlu aku makan selama 5 hari.

Ha inilah ubat yang aku perolehi di klinik kesihatan akibat penyakit peod aku yang tak mahu berhenti. Dah nak masuk 3 minggu tapi masih tak ader tanda-tanda nak berhenti. Tapi start petang jumaat aku dah makan n aku lihat kejap berhenti kejap ader balik. Motip ko macam chip more kejap ade kejap tak ade. Si suami dah berkali-kali bertanya tak habis lagi ker mama oiiiiiiiii.. Mungkin letih menunggu buah yang tak nak gugur kot. Cian ko babah. Kalau mama bleh hentikan dah leme mama suh dia berhenti.

Aritu pagi jumaat g klinik aku dapat giliran yang last dh nak dekat kul 12.30 ngahari. Doktor cek pun nak tak nak jer. Huhu cian laki aku...sabo yer bang akan tibe giliran nyer nanti...kuang-kuang kuang. Sebabnya aku kna makan ubat ni gara-gara peod aku tak nak berhenti akibat daripada suntikan collagen yang aku ambil (perancang keluarga) setiap 3 bulan yang aku ambil. Tapi mla-mla cucuk ok jer peod aku yang kali ke 2 ni jer dia wat hal. Doktor cakap nak sesuaikan keadaan badan aku dalam mase 6 bulan ni. Tapi kalau nak sesuaikan pong jangan la lame sangat sang peod oiiiiiii cian laki aku nak habis ongkos aku sebab kna bli extra pad. Nasibbbbbbbbbbb

Dah la penat celoteh.. Jumpe lagi ek adios

No comments:

Post a Comment