Tuesday, October 16, 2012

Meatball Cheese Baked

Percubaan Pertama. Sedappppppp

Saje gedik congkel dengan garfu nak snap gambar

Cobaan ke 2 tapi bawah letak spageti untuk bekal suami ke tempat keje
( orang lakikan kuat makan)
Penyakit ni aku dapat hasil daripada kawan-kawan opis aku yang sejak dua menjak ni suka makan meetball cheese baked sampaikan aku pun kena beli sama bila menjengah ke Yummy beli barang untuk coklat. Minggu tu jer aku dan suami makan meatball cheese sampaikan penat nak mengolah teknik masakan agar tidak sama dan jemu (maksud aku nak habiskan bahan-bahan yang aku beli, until now masih ada lagi berhenti jap buat). Jemu jugak o makan cheese macam ni boleh menambahkan lemak-lemak tepu yang sememangnya tepu di badan aku ni.

Motip aku cuba ni sebab nak bagi suami lebih berisi dan aku jugak suka cuba masakan baru yang jarang kami makan sangat. Aku kan orang kampung jadi mak aku tak penah dedahkan kami dengan masakan omputih ni. Duduk Putrajaya baru aku didedahkan dengan makanan macam ni jangan korang tak tahu. Tu pun ada lagi sesetengah makanan yang bagi aku pelik tapi bagi orang bandar makanan kegemaran mereka.

Oklah jumpa lagi

No comments:

Post a Comment