Sunday, October 14, 2012

'Hangus'

Salam,

Berblog lagi kite ek kali ni. Tapi semangat membaking kuih apam gula hangus membuak-buak sehingga tidak terbendung dek keghairahan mencuba resepi yang sudah lama di idamkan oleh wanita jelita seperti ku. Peh nak angkat diri sendiri plak dalam bakul...boleh ker?

Nilah hasil membaking kuih apam... resepi ni senang jer nanti cadang nak upgrade letak chocolate chips plak bagi pembaharuan yang menggunung.
Ni cobaan aku yang pertama. Nampak macam menunduk kan? sebabnya aku nak kejor ngan tangisan anok kecik jadi aku buh adunan dalam acuan bagi penuh, konon nak cepat habis n siap. Bleh gitu...

Ni hasil tuaian yg kali ke-2..cobaan menjadi (rahsianya kna letak minyak banyak kit kat acuan) biaq lbh xper jangan kurang k


Resepi ni aku ambik saper punya pun xtau kra gambo come aku ambik jer. Pada tuan empunya resepi time kasih daun keladi sebabnya walaupun cobaan petama dah jadi malah dapat pujian kawang-kawang seantero opis ku n babah. Time kasih daun keladi.

Resipi nanti saya update k. Skang nak kejo update entry len plak. Kejo mase nih

Ok babai

No comments:

Post a Comment