Tuesday, October 16, 2012

Double Down

Double Down
Yummmm......terliur
Aritu masa aku tengok promo kat tv ada abang Nara sedang menceritakan tentang kesedapan Double Down buatkan aku terliur sekejap dan terpikir seketika.

Kalau Abang Nara dah cakap sedap mesti ar keinginan aku untuk mencuba membuak-buak sehinggakan tidak terbendung sampaikan satu masa tu kat opis ada kena buat kerja-kerja penyelenggaraan fail dan menjelang tengahari makanan tidak dibekalkan. Marah masa tu tak dapatla nak di bayangkan umpama gunung Krakatua (gelaran En. Zek bagi kt opis). Cuba korang pikir tunggu punya tunggu makanan tak sampai-sampai until kul 2. Kesabaran ku hilang tp disejukkan dengan kehadiran burger simpati yang di order oleh cc dan k.shima. Time kasih ye

Sudah la stop jap pasal hal yang dah berlalu tuh buatkan gunung Krakatua lama umpama nak meletus semula. Ha ni dia burger keluaran terbaru KFC yang memang best bagi pendapat aku dan sedap di makan. Harga pun boleh tahan dan memang tepat apa yang dikatakan oleh Abang Nara tu.

Pada sapa yang belum mencuba lekas-lekas beli di KFC yang berdekatan. Aik nape aku ni jadi promoter tak dilantik untuk promote burger ni. Tak kisah la janji aku hepi.

Sekian.

No comments:

Post a Comment