Sunday, November 11, 2012

Roti Sardin-menu petang

Salam semua,

Roti sardin aku sediakan masa menu petang semalam untuk si suami dan anak tersayang makan sambil baring kuak lentang tengok tv. Aku pun tak sangka tup..tup dah siap walaupun anak dara aku menangis sebab tak nak berenggang, jadi nak tak nak aku angkut je letak dalam stroller usung ke dapur menemani aku di dapur masak. Yang si abang dan si suami tak sabar-sabar menanti menu petang, maklumlah rumah aku ni tak boleh duduk saja tanpa kudap-kudapan.

Nak dijadikan cerita lebihan adunan kuih cara semalam ada lagi jadi aku wat sekali...maka juadah petang sahaja aku buat 2 hebat tak aku nih...eh puji diri sendiri pulak boleh pulak gitu ek.

Oklah aku ni tak boleh cite panjang-panjang masa tak mengizinkan. Jumpa lagi ek....


Roti Sardin....ambo tak pandai buat

Roti Sardin yang tak deco dengan sos

Kuih Cara plus minum teh tarik.....

Posisi senget skit...kih kih
Tata..........

No comments:

Post a Comment