Sunday, November 18, 2012

Dina Oh Dina........

Salam sayang buat semua kawan2 ku sekalian. Erm.... sejak dua menjak ni asyik hujan je, sidai baju pun nak tak nak je keringnya. Ala aku ni pun bukannya rajin sangat basuh baju je aku rajin, tapi bila mai lipat dan angkat baju memang malas sangat2 macam ada orang ikat urat saraf aku hihiii..... tamo...tamo...alasan macam tuh.

Ish....ish apa pulak aku ni merepek tak tentu pasal...kuar .....hihiii saja ja nak saspenkan korang...bagi takut sikit. Ala ni nak cerita pasal anak dara aku ni, tengok! dari kecil aku dah latih membaca, sebenornya tak pandai mana pun......tapi buat-buat sibuk tengok gambar je tu. Eksen la katakan....tengok dari gambar mesti korang kata tengok muka buku je kan.... muka buku tu kira mukadimah mula-mula.....

Pastu boleh pulak tetiba demam badan panas seluruh badan sebab gigi geraham tumbuh mencecah gusi. Jenuh jugak tuh gigi tu nak menjelmakan diri. Patut2nya gigi depan atas or bawah yang tumbuh dulu tapi si Dina ni len pulak geraham yang tumbuh. Sabo la yek Dina oiiiiiiiiii... tu ujian untuk ko supaya suruh kunyah makanan dahulu..hiiiiiiiiiiiiii

Maknya pun tak dak nak kesian kan langsung......saboooooooo
Layannnnnnnnn.........


Kecik-kecik aku dah ajo.....mulut tu mesti je nak kena tutup...
baca dalam hati la konon tuh..

Nak jugak tuh posing....posing2 jugak dik oiiii jangan lupa muka surat dah ek.

Sambung baca lagi takut lupa muka surat mana dah baca kui..kui..kui

Posing lagi tuh....sudah...sudah la dik oiiii...ko baca je dah la..
biaq mama je ambik gambo ko.

Lepas baca demam pulak alasan gigi geraham tumbuh..

Baring senyap je tak nak gerak, tapi posing pegang kain di kepala..haaaa

Nak lagi tuh gambo pegang-pengang kepala nak tunjuk la betul2 tak sihat.

Jumpe lagi.....dina cute mama...

No comments:

Post a Comment